Pages

September 20, 2007

Kids.. ;p

Have u seen this girl? Ishh...risau betul la budak ni xjumpa2 lagi. Dahla bulan puasa ni. Nurin ni br jek 8 tawun.. Mesti dia sedih giler xdpt poser ngan family. And i'm very sorry for her parents..Ya Allah, camane la nk menanggung rindu kat anak di bulan ramadhan ni. Huwaa!! I wish the kid can somehow materialize in front of me so that i could give her back to her parents. I could defntly live with that for the rest of my life...knowing that i did something good kan kan!! And imagine the parents' face kalu kita pulangkan anak dorang! Wah besnyer! Priceless, i tell ya! Absolutely priceless. Kalu ada trjumpa, sila...

CALL 019 - 366 7067 (JAZIMIN) OR 013 – 248 6651 (YAN) FOR ANY INFORMATION

Hmm..talkin about kids, tingat masa my dad's company punyer carnival bout 2 years ago. Masa tu me and my adik2 br beli ice-cream...tgh makan la ni kan...all of a sudden there was this little girl who came up to me and held my arm...her eyes were staring intently at the ice-cream in my hand...Sebab kesian tgk dia, i pon tanya la..'nak ice-cream?' sambil menghulurkan ice-cream yg baru mkn sikit tu. budak tu xjwb apa pon...terus nganga mulut... wakaka.. mmg tahan gelak gak la time tu, my sis and my bro dh tebahak-bahak dah. And it didn't stop there..before i know it, i was sitting in a chair, holding the ice-cream stick for her while she slowly devoured the whole thing. Mmg rasa cam ibu2 lak time tu..=) dok tahan rambut dia yg panjang tu sambil dia makan eskim, pastu dok lap mulot dia yg belemuih tu....prektis la plekk ;p... And nak tau apa lg pelik...pas abis makan, lap2 mulut sumer...dia pegi camtu je tak babai i pon. Kesian i, eskim dah abis, huwaaa...ekeke...

Anak sape, la agaknyer kan? Act i'm just sorry for her mom. she must be embarrased if she found out about it. just imagine, she ate it all and i was left with a stick in my hand! How bizarre is that! Kids just never stop to surprise us kan?

U know what? this reminds me of another kid when i myself was a kid...kuikui...masa tu darjah 6..pengawas la konon time tu... masa tu, waktu balik skolah, sbg pengawas yg tersangatlah berkaliber dan berdedikasi, me and yasmin blk lmbt sket la...masa nk blk tu, ada la nmpk budak kecik ni duduk kat tepi dinding tengah menangis teresak-esak. kitorang pon pegi la kat budak tu, sambil bertanya kenapa dia nangis..kena tinggal bas ke...ada org pukul ke...kan. Tak ingat la dia jwb ke tak. Tp apa yg nk dibitau kt cni, dsebabkan budak tu xhenti2 menangis, kitorang pon ckp la..." esok akak bg gula2 eh? adik jgn nangis lagi, akak janji esok kasi gula-gula". AND THE MORAL OF THE STORY IS, SAMPAI ARINI BUDAK TU XDPT GULA2 DR KITORANG!! rasanya sbb lupa n tak jmp dah budak tu lepas ari tu.

HUWAAAA!!! sampai arini rasa bersalah. Rasanya budak tu skang mgkn around 18 tawun. Diharap kalu in an absolutely amazing twist of fate or miracle ke apa, budak tu terrrrbaca post ni and still remember dua org kakak tudung biru kat SRK Kidurong year 1996 yg telah memberikan janji2 palsu (yg sorang pakai spek beso wana pink uhuk2)...please contact me as soon as possible ok! I need to buy u those gula2 we promised! xleh idop la cenggini... please...we are so very sorry...;( mintak ampunn...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...